Guziki

Sposób załatwiania spraw

Sekretariat Szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów:
w poniedziałek, środę, czwartek, piątek w godzinach: 7.45 -15.45.
we wtorek w godzinach: 9.00 -17.00.

Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw. Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową.


SPRAWY PROWADZONE PRZEZ SZKOŁĘ:

  1. Obowiązek szkolny:
    • zapisy do szkoły /zapisu dokonuje rodzic lub opiekun prawny w sekretariacie szkoły/,
    • ewidencja uczniów,
    • arkusze ocen i dzienniki.
  2. Sprawy administracyjne:
    • zezwolenia i zwolnienia/indywidualny tok nauki, zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego
    • zgodnie z obowiązującymi przepisami na pisemny wniosek rodziców lub opiekunów prawnych - wydaje dyrektor szkoły,
    • wydawanie legitymacji uczniowskich /wydaje sekretariat/,
    • wydawanie zaświadczeń,
    • wydawanie duplikatów świadectw lub legitymacji.
  3. Postępowanie w sprawach nieletnich:
    • wnioski do Sądu Rodzinnego,
    • skierowania do Poradni.
  4. Sprawy kadrowe:
    • sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
  5. Sprawozdawczość:
    • raporty,
    • sprawozdania.
  6. Archiwum:
    • akta osobowe pracowników,
    • arkusze ocen,
    • dzienniki zajęć obowiązkowych, pozalekcyjnych i nauczania indywidualnego,
    • protokoły Rady Pedagogicznej z uchwałami,
    • protokoły Rady Rodziców,
    • księga zarządzeń dyrektora szkoły.

Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

28-04-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0.

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 694